דיווח: חיזבאללה מסרב לדרישת האו"ם להתפנות: "'לא ניסוג'

אבי יעקב No Comments on דיווח: חיזבאללה מסרב לדרישת האו"ם להתפנות: "'לא ניסוג'

דיווח בלבנון כי החיזבאללה מסרב לדרישת האו"ם וכוח יוניפיל לפנות את אוהלי החמושים בהר דב. חבר פרלמנט מטעם ארגון הטרור התייחס לדרישה הישראלית לפנות את שני האוהלים שמאויישים בחמושים: "חלפו הימים שבהם ישראל הייתה יכולה להפציץ כורים גרעיניים מבלי להניד עפעף ולא פחדה מאף אחד"

פעילות יחידת אגוז בהר דב לאחר נסיון הפיגוע בחודש יולי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזה חודשיים שמחבלי חיזבאללה חמושים מאיישים שני אוהלים שהקים ארגון הטרור הלבנוני במובלעת ישראלית בהר דוב, כמה מטרים בתוך הקו הכחול כפי שנחשף לפני כשבוע ב'כאן 11. כעת, בזמן שישראל מנסה לפתור את האירוע במישור הדיפלומטי, חבר פרלמנט מטעם חיזבאללה התייחס במהלך השבת להתפתחויות, ועקץ את ישראל.

"ישראל דורשת לפנות את שני האוהלים האלה ומעדיפה שחיזבאללה יפנה אותם, כי היא לא מעוניינת במלחמה", אמר חבר הפרלמנט הלבנוני מוחמד רעד. "אם האויב לא רוצה מלחמה, אז שיהיה בשקט ושיכעס".

דבריו של רעד נאמרו יום לאחר שדווח אתר לבנוני שחיזבאללה העביר ליוניפי"ל, כוח האו"ם הזמני בלבנון, את סירובו לפנות את שני האוהלים האלה. בדיווח נאמר כי חיזבאללה "ערוך לכל התפתחות" שעלולה להיווצר, והדגיש כי מבחינת הארגון – שני האוהלים הוקמו ב"אזור משוחרר", ולכן היא לא תיסוג ובכך תמסור אותו לידיה של ישראל.

כתבת N12  ספיר ליפקין טוענת כי שני האוהלים שהוקמו זוהו בידי ישראל, אך בירושלים הוחלט לפעול בציר הדיפלומטי בנושא כדי להימנע מהסלמה בגזרה הצפונית. עם פרסום הצבתם של שני האוהלים, גורמים בצבא הבהירו שלמרות שהם מאוישים על ידי אנשי חיזבאללה חמושים, מדובר "בעוד פרובוקציה של הארגון בקו הגבול", ולדבריו – הם לא מהווים איום".



0 תגובות